Jaeger adds

Reacties

john thedinga zei…
hallo Martin,

ik heb een vraag over het opnieuw poedercoaten van mijn jaegertableau,heb je een adres voor mij?tevens wil ik mijn dashboard aan de linker en rechterkant van het stuur opnieuw laten spuiten (krimplak)omdat deze bij de asbak iets roest.

mvg
john thedinga
johnthedinga@live.nl

sinds kort volger van je blog
Martin Danen zei…
Hallo John,

Is je dashbord in de kleur carroserie of in soort wit? Voor deze laatste wordt er inmiddels door een bedrijfje een complete set aangeboden die al klaar is. Uiteraard moet daarbij het dashbord worden ingeleverd. Ik weet dat Huub in t Zand die sets soms voorradig heeft. Ik heb er in mijn 66er juist eentje in geplaatst. Kosten liggen rond euro 260.

Het paneel van het dashbord kan uiteraard opnieuw worden gespoten. Daarvoor moet je het uit de aluminium omvatting nemen. Ik laat het doen bij van der Giessen in Heerlen (www.straalbedrijf.nl)
Het probleem is echter dat de hoekjes waarmee het vast zit zeer voorzichtig moeten worden omgebogen aangezien ze anders afbreken.

Groeten

Martin
john zei…
hallo Martin,

Mijn dash heeft de kleur van foto 21maart, iets tussen zwart en antraciet. het tableau is reeds gedemonteerd,ik heb alle tellers uitelkaar gehaald en schoon gemaakt.is het nieuwe dash zonder gaten voor shoke enz?ik kan je eventueel een foto sturen van mijn dash,weet alleen niet hoe je dat doet via deze blogpagina, anders stuur mij een email dan kan ik het zo versturen.

mvg
john thedinga
johnthedinga@live.nl